Terechte overwinning voor Heracles AVC

Onder leiding van scheidsrechter Ekkel uit den Ham moest Bergentheim deze zaterdag op de thuiswedstrijd aantreden tegen Heracles AVC. De uitwedstrijd werd met 1-4 gewonnen dus de verwachtingen waren hoog gespannen.  Bergentheim mistte wel enkele basisspelers maar Heracles was ook lang niet op volle oorlogssterkte afgereisd. Al vrij snel in de wedstrijd was duidelijk dat het vizier van de thuisspelende ploeg niet op scherp stond. Veel passes werden ingeleverd en kwamen niet bij de goede kleur terecht. Bergentheim was misschien wel wat meer aan de bal en  aanvallender ,maar de beste kansen waren voor Heracles. Het had in de 1e helft zomaar een paar doelpunten kunnen maken. Dat lukte niet en we gingen de rust in met een 0-0 stand. Na de rust was er even hoop dat het wat beter zou gaan maar in de 55e minuut strafte Heracles het slechte spel van Bergentheim af, 0-1. Hierna werden aan beide kanten wissels ingebracht en bij Bergentheim werd zelfs good old Ronnie Hakkers  nog weer in stelling gebracht. Het mocht allemaal niet baten. We kregen nog een goede kans op de gelijkmaker ,maar de paal stond in de weg. Aan de andere kant kwamen we ook nog een keer goed weg maar in de 83e minuut kende Heracles geen genade en maakten ze fraai uitgespeeld de 0-2. Al met al een terechte overwinning tegen een niet goed spelend Bergentheim voor de ploeg uit Almelo.  Hopelijk weten we de komende wedstrijd uit een ander vaatje te tappen . We spelen dan opnieuw een thuiswedstrijd en wel tegen AFC Goor.