Bergentheim heeft het vizier nog niet op scherp!

De 1e wedstrijd na de winterstop leverde geen punten op voor Bergentheim. Met op Sean de Putter na een volledige selectie kon Bergentheim beginnen aan de wedstrijd tegen de koploper Lutten. Onder leiding van scheidsrechter Sander v.d. Belt begon het allemaal wat aftastend. Tot de 8e minuut, Lutten kreeg een corner die direct in het doel van Bergentheim werd gekopt: 0-1. Bijna vanaf de aftrap daarna kreeg Rob Wevers een goede kans maar zijn bal, die tegen de onderkant van de doellat belandde, stuiterde voor Bergentheim de verkeerde kant op, weer uit de doelmond. Het bleef 0-1. Bergentheim bleef aanvallen maar de verdediging van Lutten hield goed stand en kreeg daarbij hulp van de doelpaal. De ruststand was 0-1. Na de rust bleef Bergentheim het wel proberen maar Lutten kreeg in de 69e minuut een goede kans, Karel kon de bal maar net pareren. Even daarna opnieuw een corner voor Lutten en de verdediging van Bergentheim liet zich opnieuw verschalken: 0-2. Met nog een kwartier te spelen kwamen er 3 verse spelers in het veld en probeerde Bergentheim of het tij nog kon worden gekeerd. Er veranderde echter niet veel en in de 86e minuut kwam er zelfs nog een goede aanval van Lutten die beheerst werd afgerond: 0-3. De wedstrijd was gespeeld en de punten gingen mee naar Lutten. Bergentheim moet de volgende wedstrijd tegen Rijssen weer proberen het doel van de tegenstander te vinden om de punten binnen te kunnen halen.