Peiling: v.v. Bergentheim paraplu

Bedankt allen voor de reacties. We gaan de paraplu's bestellen. Over het hoe en wat zal er later een bericht volgen.

Het is de laatste weken niet het mooiste weer om als supporter langs de lijn te staan. En zo her en der rees de vraag of er nog v.v. Bergentheim paraplu's waren. Deze zijn ooit eens in het verleden gemaakt alleen zijn die allemaal op en/of weg. Daarom willen wij kijken of er überhaupt interesse is voor v.v. Bergentheim paraplu's.

Hier onder staat een link waarop één vraag beantwoord moet worden met een simpele ja of nee. Wij willen hiermee peilen of er interesse is voor paraplu's van v.v. Bergentheim.

De paraplu's zullen tussen naar verwachting € 13,50 gaan kosten met bedrukking van twee logo's van de club op de paraplu.