16 december: Kerstborrel

Op 16 december vindt de kerstborrel plaats bij v.v. Bergentheim. De kerstborrel zal bestaan uit eten en drinken van 17:00 tot +/- 20:00 voor een totaalprijs van: €15,00 p.p.

Betaling volgt na 9 december volgens een tikkie. Deze zullen wij naar jullie toe sturen via jullie leider/trainer.

Wanneer je niet aangesloten bent binnen een team, kun je je ook aanmelden. Dit kan je doen in de kantine volgens de opgavelijst. Vul hier je naam en telefoonnummer in, dan ontvang je een berichtje van ons over de betaling.

De teams graag in één keer doorgeven door de leider of trainer. Zouden jullie hierbij de namen maar ook het team willen benoemen?

Graag ontvangt Sharon uiterlijk op 9 december ‘23 de aanmeldingen van de teams via een appje: 06-27281966.

Dit evenement is voor leden en vrijwilligers van v.v. Bergentheim boven de 18 jaar.