Bergentheim wint ook uit bij Goor

Het was de 1e keer dat we GFC Goor als tegenstander hadden. De Twentse vereniging die zaterdag haar 116e verjaardag vierde heette ons van harte welkom op hun mooie sportpark. Scheidsrechter van de dag was Enzo Lub, 17 jaar oud. De wedstrijd begon met een gelijk opgaande strijd. De eerste 10 minuten werd Bergentheim wat in de verdediging gedrukt maar al snel konden ze zich daar onder uit voetballen. Uiteindelijk kregen wij de beste kansen in die 1e helft maar goals leverde dat niet op. Met 0-0 gingen we de rust in. Net na de thee terug op het veld leverde Bergentheim een mooie aanval af die fraai werd afgerond door Rob Wevers; 0-1. Waar Goor voor de rust nog wel wat kansen kreeg lukte hen dat in de 2e helft minder. Bergentheim daarentegen creëerde kans op kans. In de 65e minuut werd de druk zo groot rond het doel van Goor dat een eigen speler de keeper verschalkte;      0-2. Bergentheim wisselde nog 4 spelers en kreeg nog veel meer kansen, maar het was lastig om de bal binnen de palen te krijgen. In de 90e minuut was het slotakkoord voor Nick Buitenhuis die verdiend de 0-3 maakte. We zijn de competitie goed begonnen tegen drie  onbekende tegenstanders we staan met 9 punten voorlopig bovenaan de ranglijst.