JO19-1 wint bekerfinale

Afgelopen zaterdag heeft onze JO19-1 de bekerfinale gewonnen van Spcl. Brummen JO19-1. De finale werd gespeeld in Doornspijk, hierdoor waren er 2 bussen geregeld vol met familieleden & overige supporters die de jongens naar de overwinning wilden schreeuwen. Na een uurtje rijden kwam de spelersbus met familieleden al aan en even later kwam de 2e bus ook aan.

Na een spannende finale waarin de scores alle kanten op aan ging trok v.v. Bergentheim in het laatste deel de wedstrijd naar zich toe en wonnen ze met 5-3. Hierdoor kon de beker en gouden medailles mee de bus in. Na afloop werd het nog even goed gevierd en volgende week kunnen zij zich opmaken voor de kampioenswedstrijd tegen Fc Dalfsen JO19-2. Als deze wedstrijd gewonnen wordt pakken ze de dubbel en worden ze kampioen van de 2e klasse!