Bergentheim verliest van ATC 65 en kan zich opmaken voor de nacompetitie

De thuiswedstrijd op 21-1-2023 eindigde in 2-2. Dezelfde uitslag was goed geweest om de nacompetitie te ontlopen.

Wilhelminaschool heeft hetzelfde aantal punten maar een beter doelsaldo dan v.v. Bergentheim en ontloopt zo wel de nacompetitie.

Bergentheim speelde in het begin onrustig en kende bij regelmaat slordig balverlies. ATC kwam op voorsprong in de 13 e minuut (1-0) De achterhoede verzuimde de bal goed op te ruimen en ATC prikte de bal in het net. Na 20 minuten spelen kwam Bergentheim beter in de wedstrijd. In de 31 e minuut een prima aanval opgezet door Ronnie en Remco. De doelverdediger van ATC greep goed in. De 44 e minuut een prachtige aanval opgezet door Chiel Jan en Ronnie. Helaas kon Ronnie de bal niet in het net werken .

In de 2 e helft hetzelfde beeld ; een hard werkend Bergentheim met kansen die niet benut werden Martijn Pouwels ( goed spelend) probeerde het nog van afstand maar de doelverdediger van ATC65 hield het doel schoon Karel Pullen liet wederom zien dat hij een klasse keeper is. O.a. in de 63 e minuut een vrije trap die hij op formidabele manier uit het doel hield. Trainer Arjan Keuken deed nog een aantal wissels die goed invielen. Aan het eind van de wedstrijd werd Gertjan nog met rood van het veld gestuurd omdat hij een doorgebroken speler onderuit haalde. Eindstand 1-0 winst voor ATC65.

Volgende week zaterdag de 1 e wedstrijd thuis tegen de winnaar van Mariënberg tegen de amateurs van Heracles.