Een hard werkend v.v. Bergentheim wint van Daarlerveen

De uitwedstrijd tegen Daarlerveen kende een 5-1 overwinning voor Daarlerveen. Daarlerveen maakte nog kans op promotie via de nacompetitie en v.v. Bergentheim vecht om de nacompetitie voor mogelijke degradatie te ontlopen.  Kortom volop spanning op de wedstrijd

Daarlerveen kende een sterke start. Veel in balbezit en beter in de duels. Echter v.v. Bergentheim creëerde de eerste kans in de 12e minuut kopte Martijn Pouwels in kansrijke positie de bal over het doel.

Daarlerveen bleef aandringen maar v.v. Bergentheim kwam ook beter in de wedstrijd.

In de 32e minuut werd notabene onze achterhoede speler Frank Hofsink in stelling gebracht door Chieljan Schuldink. Frank scoorde beheerst. 1-0.

Kort daarna (40ste minuut)  wederom Frank die gevaar stichtte met snoeihard afstandsschot wat rakelings voorlangs ging.

De sterk leidende scheidsrechter M. van de Brug liet geen tijd bijtrekken en we gingen naar de thee.

Daarlerveen speelde sterk had ook meer balbezit maar echte grote kansen bleven uit.

v.v. Bergentheim speelde met passie en leverde strijd.

Sander Lamberink kende na een blessure zijn rentree. Hij maakte het de achterhoede van Daarlerveen echt lastig door inzet en goede acties.

In de 70ste minuut werd er uit een prachtige aanval via Frank Hofsink, Ronnie Hakkers  en Remco Tromp net niet gescoord.

In de 75ste viel de moe gestreden Milan Hans uit. Jesper Holtvlüwer viel zeer verdienstelijk in.

Ook Daarlerveen kende kleine kansjes.

Ronnie Hakkers werd gewisseld in de 80ste minuut dit is mogelijk zijn laatste thuiswedstrijd.

Ronnie Hakkers die alom bekend is  in deze regio als voetballer met zeer goede techniek en hoog scorend vermogen. De staf en spelers zetten Ronnie in de bloemen en de kinderen van Ronnie waren pupil van de week.

In de 87ste werd het 2-0 door de goed spelende Remco Tromp na een voorzet van Jesper Holtvlüwer

In blessure tijd werd er in een scrimmage nog  gescoord door Daarlerveen

Eindstand 2-1.

Wederom belangrijke punten voor v.v. Bergentheim

Deze winst werd daarna nog gevierd in het jaarlijkse afsluitende Feestdag voor jong en oud.

Volgende week uitwedstrijd naar ATC’65